NLT предлага абонаментна и извън абонаментна компютърна поддръжка, IT услуги под формата на абонаментни планове поддържайки Windows и Mac съръвърни и десктоп периферии или почасово обслужване, съчетано със стремеж към намаляване на IT разходите, увеличава

NLT - предлага абонаментна компютърна поддръжка на базата на готови планове включващи задалжителни месечни посещения, профилактика, софтуерна и хардуерна поддръжка

Съвременния бизнес има необходимост от безупречно работещи компютри, мрежа и техника. Неизправност в което и да е от тези жизненоважни звена може да доведе до пропускане на ползи и забавяне и неудобства в работата. Ние разбираме вашите нужди и сме готови да предложим услугите си, за да ви осигурим работна среда, без притеснения за компютърната техника и мрежи. Нашите специалисти са вашият винаги готов да се притече на помощ IT отдел. Компютрите „забиват”? Вируси? Изтрити са важни файлове? NLT – New Line Technology ще разреши всичко, за да можете да продължите по задачите си.

 

Предлагани пакети и услуги:


УСЛУГА МЕСЕЧНИ ДЕЙНОСТИ ЦЕНА
Корпоративен - Месечен ъпдейт на Windows – при наличност на лицензиран софтуер
- Месечна профилактика от 2 до 4 пъти с неограничена продължителност
- Автоматичен ежедневен ъпдейт на антивирусната програма(при налична)
- Автоматично седмично сканиране за вируси(в края на седмицата)
- Хардуерна диагностика
- Телефонни консултации
- Месечен ъпдейт на програмите(при наличен)
- Месечен ъпдейт на драйверите(при наличен)
- Посещение в рамките на 2 часа при възникнал проблем и невъзможност да се отстрани отдалечено
- Посещение в рамките на деня (в спешен случай)
- Хардуерна поддръжка
- Ъпдейт на рутерите(при наличен)
- Събиране на всички драйвери запис на диск и категоризиране по вид устройство, марка модел
- Запис на всички ключове за софтуер и опис кой от чии компютър е
- Събиране на всички email акаунти с възможност за добавяне и редактиране
- Опис на рутерите и техните настройки
- Създаване на диск/ папка с нужния софтуер за отделните офиси и по-нататъшно обновяване
- Стандартизиране на правата на персонала и ограничаване на техните функции
- Създаване на административен акаунт за служебни операции
- Създаване на резервни копия на избраните директории(кореспонденция, документи, настройки, операционна система)
- Опис на хардуера в офиса и по-нататъшно обновяване
- Автоматизиране на възможно повече операции с цел улесняване работата на персонала
- Неограничен брой посешения с неограничена продължителност

Цена на компютърна система 36 лв с ДДС.
Офис - Автоматичен ежедневен ъпдейт на антивирусната програма(при налична)
- Автоматично седмично сканиране за вируси(в края на седмицата)
- Задължителна месечна профилактика 2 път
- Общо посещения за месец – 5 пъти за целия офис с неограничена продължителност
- Телефонни консултации
- Посещение в рамките на един ден при възникнал проблем и невъзможност да се отстрани отдалечено
- Посещение в рамките на 5 часа
- Хардуерна поддръжка
- Софтуерна поддръжка
- Събиране на всички email акаунти с възможност за добавяне и редактиране
- Стандартизиране на правата на персонала и ограничаване на техните функции
- Създаване на административен акаунт за служебни операции
- Създаване на резервни копия на избраните директории(кореспонденция, документи, настройки, операционна с-ма)
- Създаване на диск/ папка с нужния софтуер за отделните офиси и по-нататъшно обновяване
- Стандартизиране на правата на персонала и ограничаване на техните функции
- Опис на хардуера във офиса и понататъшно обновяване
Цена на компютърна система 26 лв с ДДС.
Стандартен - Автоматичен ежедневен ъпдейт на антивирусната програма(при налична)
- Автоматично седмично сканиране за вируси(в края на седмицата)
- Задължителна месечна профилактика 1 път
- Общо посещения за месец – 3 пъти за целия офис с неограничена продължителност
- Телефонни консултации
- Посещение в рамките на един ден при възникнал проблем и невъзможност да се отстрани отдалечено
- Посещение в рамките на 6 часа (в спешен случай)
- Хардуерна поддръжка
- Софтуерна поддръжка
- Събиране на всички email акаунти с възможност за добавяне и редактиране
- Стандартизиране на правата на персонала и ограничаване на техните функции
- Създаване на административен акаунт за служебни операции
- Създаване на резервни копия на избраните директории(кореспонденция, документи, настройки, операционна с-ма)
- При всяко следващо повикване се заплаща допълнително след горе посочените общо посещения за месец.
Цена на компютърна система 18 лв с ДДС.